Area da penaronda

Area da penaronda
Area da Penarronda

sábado, 10 de agosto de 2013

mia, mĩa

Transcripción:
mia / mĩa


Álvarez Castrillón: mia / mina
Gallego-asturiano: mía




EXAMEN COMPARADO: Cast. mía, Port. minha, Cat. meva, Fra. mien.
EVOLUCIÓN: lat. meam, → pgp: mĩa, → gpc: minna → g-a (m): mĩa, →g-a (a) mía

TEXTOS


  1. ...preço me outorgo por ben pagada e sse mays val doo por Deus e por mina alma e de meus parentes. E de este día en deante seia tirada de nosso poder e seia metuda en no uosso e no do moestero e se alzen da mina parte ou da aldea contra esta uençon contra esta doaçon veer, aia a maldiçon de Deus e a mina 1156 Floriano Llorente, Pedro (1981). «Coleción diplomática del Monasterio de Villanueva de Oscos». Boletín del Instituto de Estudios Asturianos, 1981, nº 102.
  2. Sepan quantos esta carta viren commo Teresa Meen, frada profesa no Monesterio de Santa María de Villa Nova d'Oscos, do en doazon al dito monesterio, por las almas de meu padre de mina madre e mina, e de aquelos a quen eu son teuda, todos benes asy mobres commo rayzes que eu aio en Lanteyro, en Bullaso, en Lavallos e en Mon, e en todos los terminos e jurdiçon da Probra de Castropol, e otorgo e mando que seian do monesterio todos, por quanto os mandaron y meu padre e mina madre con meu otorgamento. 1377. Alvárez Castrillón, José A., Los Oscos en los silgos X-XII pág. 187.